fredag, februari 27, 2009

friday.im.in.love.

Åh vilket bra slut det blev på den här veckan. igår ringde min mentor och sa att jag kanske inte skulle få följa med till åre vecka 11 för jag hade så dålig närvaro mm, hela klassen ska dit och volontärjobba under World Cup. det kändes piss för jag tror vi kommer ha asskoj där. idag var ja på möte med lärarna och lyckades övertyga dom att ja ska få följa med. så nyss ringde min lärare igen och sa att dom bestämt att ja ska få följa med! :D
och efter det ringer jobbet som jag sommarjobbat och jobbat extra på under året och fråga om ja ville sommarjobba där!
jag som har velat på om ja ska ringa o höra om sommarjobb, också ringer dom mig. skönt!
tre bra saker på samma dag, nu är jag på topp igen!
-jag får åka med till åre!
-jag har ett sommarjobb!
-jag åker till london om ungefär 11 timmar!

1 kommentar:

Anonym sa...

som min kära sambo brukar säga
great sucess!!!!!!!!!!!!!!!