måndag, mars 23, 2009

Paris nästa!

jag har varit helt uppblåst i london nu ett tag så jag hade nästan glömt bort att jag ska till paris nästa vecka! åker en tors-mån med sofie.
det kommer bli asbra, hoppas jag. kul att få se paris, speciellt med någon som varit där förut så man inte är helt lost. och varmt är det där också, någon jacka behöver man inte. kanske en jeans jacka eller så men inget varmare! tjejen som vi ska bo hos har tydligen lite kontakter och "coola" kompisar som spelar i nått band, så kanske får vi följa med på en spelning och partaja lite. om vi har tur.
är lite rädd för att man inte kommer fatta ett ord med tanke på att de enda jag kan på franska är "jag heter denise" och "jag vet inte". och om vad jag hört av fransmän så gillar dom inte att prata engelska + är sämst på engelska. jag hoppas att jag hört fel!

1 kommentar:

Anonym sa...

åh va kul! Paris, där har jag aldrig varit! la salad (nu kan du säga sallad också, haha!) GL!