måndag, september 24, 2007

örnsköldsvik detsamma som övik?

Mina 268 kort har kommit. Jag blev överlycklig när jag såg att dom kommit, fast delivery! (jag beställde dom i torsdags) Nu ska jag bara finna tid att klistra in dom lite fint i ett fotoalbum och skriva några fina kommentarer under (nästan) varje bild.
Det kanske jag kan få tid till under APUn..vi har praktik vecka 41-46 (lov v.44). me and maja in my class ska vara på pipeline, det ska bli sköj.

Min vän josefin är VÄLDIGt rastlös idag, hon har ringt mig 5gånger sen vi kom hem från skolan. och hon vill absolut ingenting. Iallafall så berättade hon att hennes mamma var i örnsköldsvik (långt namn btw, jobbigt att stava).
D:Vetdu, jag ringde mamma och frågade var hon var och konstigt nog är min mamma också i Övik idag. Coolt va?
J:Ehm..nej inte direkt. För min mamma är i Ö r n s k ö l d s v i k (betonade det tydligt och sakta).
D:HAHAHA! Men lilla vän, övik och örnsköldsvik är samma sak. Dummer!

well, now I'm going to study satanism.

The Shins - Australia!

Inga kommentarer: