måndag, februari 04, 2008

22minus!

22 minus var det i vålådalen igår, 22 minus! ..gosh det var kallt kan jag lova. där kom vi och gick med tights och vanlig jacka. på lördagen var det ungefär 5minus och det var ovanligt varmt(enligt dem), här hemma klagar man när det är 5-10 minus men det är ju ingenting jämfört med 22 minus, varje dag dessutom.

imorse slog jag rekord i försovning, jag vaknade nämligen strax före 12 och märkte att jag försovit mig. såg då ingen anledning till att skynda mig till skolan när jag ändå skulle komma försent på den andra lektionen. gjorde lite nytta hemma istället, eftersom vi nu fått huset sålt så gör det ju inget om det står kartonger lite här o där eftersom inga fler ska komma o kolla på det. så jag har rensat bort lite kläder o saker och fördelat upp lite om vad som ska till mamma o vad som ska till pappa.
så fullt så dålig har jag inte varit idag :)

nu väntar jag på att johanna ska komma hit, det var längesen jag var med henne:)

Inga kommentarer: