söndag, februari 17, 2008

pappa är bäst.

vi har planerat sen typ en vecka tillbaka att vi ska åka till london, och imorgon ska vi boka den. Jag kan knappt tänka på nått annat än att jag vill dit nu! men vi åker inte förrän 28april (min 18årsdag förövrigt) så får sätta tankarna på annat fram tills dess.

dit jag vill komma är att min pappa är världens bästa pappa.
det finns tillfällen då jag nästan hatar min pappa men ibland är han så snäll så jag skulle kunna krama sönder honom. när jag avslöjade att jag inte hade så mycket pengar för att åka till london -utan var tvungen att låna av mamma för att betala tillbaka till henne varje månad och ändå knappt ha några fickpengar till resan- blev han lite medlidande och sa;
-Jag tycker att du är värd den resan, jag bjuder dig på den.
Jag satt tee't i halsen och kramade sönder honom.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tror du han bjuder mig också om jag kramar han lite?