lördag, maj 17, 2008

FUCK TONIGHT!

det är så fucking j'''vla typiskt, förta krogrundan, vickan fyller 18 och jag känner mig alldeles lagomt full för att gå på krogen.
MEN självklart så blir jag av med både min telefon OCH MITT KÖRKORT som jag hämtade ut IGÅR!!! blir man dåligt less eller?! Jag sätter mig i en polisbil och anmäler allt och får en lapp med några nummer´jag måste ringa imorgon. Sen ringde jag min mamma, min kära mamma och bad henne hämta mig för jag var ju verkligen inte på humör för att fortsätta partaja runt nu heller. gråter ut inför mamma ett tag.. men hon tycker bara att det är bra att det bara var mobilen och körkortet och inte hela jag som var borta så hon var glad ändå, och det är ju positivit såklart:) jag tycker om min mamma! Nu ska jag gråta mig till sömns. godnatt :)

Inga kommentarer: