torsdag, maj 15, 2008

körkort for real!

Igår på gympan hade vi brännboll, var så otroligt opepp och tänkte skippa den pga att det regnade och var svinkallt ute, men tog mig i kragen och var med ändå. Var kall och blöt som en hund och satt under täcket hela kvällen och huttrade. men det är väl sånt man får ta när man för en gångs skull är med på gympan! fast det var faktiskt rätt kul :)

Förut idag tog jag en prommis ner till posten och hämtade ut mitt körkort, och jag hann precis innan dom stängde! Min signatur ser ut som arabiska och bilden är bajs. men det är iallafall trots allt ett körkort! :D

imorn blir det debut på krogen med jossa, maja, amanda och victoria. först blir det käk från blå kiosken;) och lite dricka hemma hos mig och sen blire till att gå ner på stan och parta järnet!

Inga kommentarer: