måndag, maj 11, 2009

svennebanan

fan vilken rolig helg jag har haft. har nog aldrig haft så kul nångång.
i fredags så hade ja inte planerat att göra ett jota men vid 10 så bestämde jag, maja och susanne för att dra ner o se Parken nere på stadsis. förfestade järnet till halv 12 och sen drog vi ner. SJUKT bra var parken och sjukt kul hade vi. tog sista bussen hem och somnade vid 4. Upp halv 8 på lördagsmorgonen för att åka ut på alnö o vara pirat i piratlandet som några i klassen hade på en marknad.
sedan for ja hem, tog en powernap på 20min sen vare bara att hoppa in i duschen o göra mig fräsch igen för ännu en utgång.
jag, maja och susanne även denna kväll. hade en sjukt kul kväll på olearys och efterfest med subwaymackor och sällskap. vid halv fem blev det en prommenix hem i soluppgången. så himla mysigt.
tidningen hade kommit när jag kom hem.
nu äre sommar!!! :)
ge mig helg igen!

Inga kommentarer: