torsdag, maj 07, 2009

torsdag.

jag har varit/är sjuk. jag har inte så mycket i skallen då. nog för att jag inte har nå vidare mycke smart där inne i vanliga fall heller. jag har haft feber och hosta sen i söndags tror jag, var på vårdcentralen för pollen och kollade halsen och fick nåra olika mediciner för mina uppsvällda luftvägar. det är redan mycket bättre med halsen och hostan men det är värst på kvällarna, det klias och hostas och slemmas. inatt var det som värst, sista gången jag kollade på klockan var 04.08.
av något mirakel så lyckades jag ändå ta mig upp till klockan halv 9. så nu känner jag mig som en död..nånting.
värst vad det här blev ett tyck-synd-om-mig inlägg men det var nog meningen också:P
iallafall så ska jag försöka intala mig själv att jag är pigg och frisk och kanske göra nånting vettigt av den här kvällan!
tjohej!

1 kommentar:

LeeLoo systeryster sa...

jag tycker synd om dig men håller inte med om att du inte är så smart i skallen. skärpning Dess! Love u! ;-)