onsdag, juni 17, 2009

jag fick ta studenten

japp de fick jag. men de blev inge partaj på kvällen och ja var väl inte i bästa skick under dagen heller för de delen. blev inlagd på sjukhuset på tisdan så ja skulle få i mig lite dropp-näring o så. som tur va så blev ja inte liggandes kvar där i missade studenten utan ja fick permission över dan. hade inte körtelfeber utan halsböld som är precis som de låter en böld i halsen. vilket gjorde att ja förmodligen har dubbelhaka på alla bilder. men jag fick ju iallafall vara med!! :)
men klockan 22 blev de hemgång för då skulle jag tillbaka på sjukhuset och låg där tills i söndags.. blev alltså inge partajande under studentdagarna.
men nu är ja nästan frisk och mår bra igen.

iallafall så har jag letat efter den här låten sen vi var i london i mars, varje gång vi var inne på topshop spelade dom den här om och om igen. den är så himla skön!

Inga kommentarer: