torsdag, juni 04, 2009

tjohej

här händer det grejer alltså.
har fullt upp att leva i studentfirandet och allt de sista som händer i skolan, jag hinner liksom inte med mitt "vanliga" liv. just nu äre studenterna och jag!
det blir alldeles för lite sömn och alldeles för tokroliga dagar.
det spelas kubb, de festas, de görs lakan och det skrattas sjukt mycket. alla är på toppen humör och om en vecka har jag tagit studenten, det är sjukt!
har klarat skolan bra iallafall, trodde jag skulle sumpa alla betyg ett tag med tanke på min attgörahög. jag betade av den overkligt fort och det resulterade i att jag slapp en massa ig och streck. -fan vad jag är bra!
nu måste jag sova för imorn vill jag vara pigg för då äre klassikeravslutning på södra berget hela dagen och sen är det lärarmiddag på aveny och utgång. utgång likaså på lördag. får se om jag lever på söndag, då ska jag peppa för kommande studentvecka. måste lära oss studentsången också -viktigt!

1 kommentar:

LeeLoo systeryster sa...

himla bra gjort med skolan! Tänker på dig nu, när du tar studenten! Pratade med pappa, han sa att ni kanske kommer & hälsar på efter sommaren. hoppas, Kram