onsdag, mars 19, 2008

bRuN.

så iallafall då, jag har nu en bärbar. och gud vad praktiskt! har glömt hur skönt det var med en bärbar, min förra krashade för typ två-tre år sen..
har varit sjuk några dagar nu men nu är jag rätt så frisk känns de som. febern är borta och jag spyr inte. yeey!
har fått bra ordning i pappas lägenhet, mitt rum är i stort sett klart, köket är klart, vardagsrummet är klart bortsett från en riktig taklampa och nån tavla. hallen och pappas rum är däremot mindre klar.

ikväll ska jag mysa i sängen med datorn och kolla på tv och bli HELT frisk för imorn ska jag till anna på skolsalongen och avfärga håret och sedan färga det till en fin brunfärg -hoppas de blir bra! mitt hår har en tendens att vilja bli svart så fort det ska bli brunt. precis som det är nu. fast med en äcklig utväxt.

Inga kommentarer: