söndag, mars 09, 2008

effektivdagutansömn.

blogspot vill inte lägg upp mina bilder..!
men imorse var jag iallafall skiteffektiv. slutade 8 imorse (och har väl sovit kanske 3-4 timmar inatt, och ungefär samma förra natten) när jag kom hem var jag överpigg så la in lite bra låtar på ipoden och tänkte ta en promenad.
jag hade glömt hur halt det nyss var att gå från bilen till dörren vilket tog sin tid. men tjurig som jag är ibland så börja jag traska på, när jag kommit hundra meter bort inser jag att jag att det tagit mig en kvart att komma dit när det går på en minut i vanliga fall.
vände och tog mig hem, promenad i en halvtimme. duktigt va? 200m, inte lika duktigt. haha!
kom hem och hade ett litet core pass istället :)

sen duscha jag och satt igång med flyttpackningen. fick ner alla kläder förutom de jag ska ha i veckan och sjalarna. hittills är det det svåraste, jag kan bara inte dela upp mina sjalar. dom hänger ju så bra där tillsammans.
så jag funderar på om jag ska ha sjalfria och sjalveckor? när jag bor hos mamma har jag sjal och när jag bor hos pappa har jag inte sjal.
men det kommer inte funka. kommer gå under isåfall.
får se hur jag löser detta..
tror jag behöver sömn.
mycket sömn.
ska nog sova snart.

nån som efterlyser lite kläder, kom till mig!

[och här hade jag tänkt lägga upp före och efter bilder på hur duktig jag varit idag, menmen. use your imagination!]

Inga kommentarer: