lördag, mars 15, 2008

flyttflyttflytt

Mina händer är röda och ömma efter allt bärande och skruvande utan mejsel (hittade en mejsel sen som tur va!)
Började vid sex igår med flyttningen, halv ett kom jag och pappsen därifrån. Anna och Amanda kom förbi där på kvällen och hjälpte oss att montera ihop sängen o en tvbänk också, det behövdes :) annars hade vi väl inte kommit därifrån förrän vid tre.
Vaknade vid 11 imorse och åkte och handlade gardiner o så med mamma på en gång. sen for jag hem o packade ihop det sista, vilket jag trodde skulle bli knappt en full kartong. Men istället blev det tillslut fyra proppfulla kartonger. haha! vet inte var alla mina saker kommer ifrån asså.
Nu har jag sovit lite och slappat lite i den enda fotöljen som står där ensam framför tvn.
Nu ska jag ner till lägenheten och sätta upp gardinerna och få klart i rummet.
Har ingen dator där än dock eftersom vi inte kan koppla in bredbandet där än.. så det blir nog en datorfri helg eller vecka. kanske springer upp hit nånting där det endast finns min gamla säng och datorn. fint rum! ;)
hejdå för en viss tid.

Inga kommentarer: