måndag, juni 09, 2008

sammanfattning av långhelgen.

I torsdags for tjejerna och jag ut till alnö och lirade(hejade) lite fotboll. sedan for vi in till sebbe i stan toch skulle se på film men vi blev lite less på film så istället for vi hem till jossa och myste på hennes altan till två nångång.

sedan kom den efterlängtade dagen, fredagen. dagen då jag skulle rida, vilket jag inte har gjort sedan jag var typ 7. när jag fyllde år fick jag en 2timmars tur på islandshästar av amanda, anna och josefin. i början var det lite läskigt för man trodde att man skulle ramla av så fort det guppade lite ;P sedan blev det svinkul, vi tom galopperade ett par gånger :)
På kvällen blev det mys på min baksida och sedan krogen.
På lördagen blev det grillning och singstar och musiken som spelade var gammal nostalgi, och då menar jag verkligen det. det spelades spice girls, backstreet boys, britney spears och lite mer accepterad musik som gyllene tider, för att det inte ska låta alltför töntigt..haha!

På söndan var jag hundvakt åt världens sötaste hundvalp som min bror och hans flickvän köpt :)

Inga kommentarer: