torsdag, juni 12, 2008

yoyoyo.

Igår gick våra treor ut, de var fulla och glada :D
trots att det regnade hela dagen och att det tom öste ner ett tag så fick man en sommarkänsla av att se alla studenter stå och sjunga om studentens lyckliga dar och lyfta på sina mössor och sedan få tusen med saker runt halsen. i i tvåan hade "pyntat" treornas studentvagnar och jag måste faktiskt säga att våran var snyggast. eller mest tradiotinell, fast JÄTTEFINT traditionell. trodde inte min klass kunde åstakomma något så fint, men så fort vår klass som ska göra nått så är vi typ 8st där så vi trodde inte vi skulle klarat! Men tro't eller ej, vi var typ 15st! :O

Iallafall så klev jag upp 4imorse för jag och emelie skulle göra ett jobb åt veckorevyn, åkte runt i stan och ställde ut rosa stolstolar lite här och var. typ vid esplanaden, vid ån, busbacken (passande för de som va på champagne frukosten:)
trött o dan kom jag till skolan och gjorde matteprovet som jag måste ha fått g på, annars dör jag ju! va omprov på omprov på kapitlet andragradsekvationer och funktioner, min favvo del i matte! ;) .....?!
Nej nu ska jag ner på stan och luncha med tjejerna mina och sedan gratta Malin som tar studenten! ;D

Inga kommentarer: