lördag, januari 17, 2009

150dagars

igår drog första studentfesten igång, och inte är det den sista! 150dagars på aveny. hade förfest här hemma med lite klassisar bla och dansade till 90talsmusik. sedan drog vi ner till aveny och jag hade förståss glömt både legg och kontokortet hemma. men det löste sig ändå, fick låna ninas legg också fråga vakten:
-vad har du för personnummer?
jag: -eeh..mm.. nittio...tolv..tolv.. och de fyra sista kommer ja inte ihåg, kommer aldrig ihåg dom:P då tänkte jag att det var kört!
men tur som ja hade så kom ja in ändå! :D
lite bilder:

2 kommentarer:

Anonym sa...

men omg, tala om tur! Du kunde ju lika gärna åkt dit för det! Men jag ska inte säga nått... *visslar oskyldigt* Trevlig helg, BTW

Denisé sa...

javet, men det tänkte jag inte på då. tack o lov att han inte misstänkte nått! haha;)