måndag, april 20, 2009

deja.

det är så sjukt lite kvar till studenten nu, veckorna går fort så jag vet inte vad! idag var jag på skolan och jag gillar min klass alltså:) vi får inte mycket gjort, men kul har vi kan jag lova. och DESSUTOM så fick vi studentmössorna och kläderna idag!! så så fort jag kom hem tog ja på mig studentklänningen och mössan och hoppade runt lite, åh va jag längtar! fick en kofta också som är hur mysig som helst, jag tror jag kommer bo i den framöver..
pollen har kommit nu också, död åt pollen!
jag är så snorig att jag får ont i huvudet, också kliar det i halsen.

jag vet inte hur jag ska göra i sommar. om jag antingen inte ska göra nånting roligt alls och bara jobba och tjäna pengar till att resa i höst eller om jag ska unna mig lite i sommar.. fast det betydet dock mindre pengar till resa i höst. tåls att tänka på.

I lördags var jag med amanda och emelie på mange schmidt, helt okej men lite folk och sämst bild men där är iallafall mange, thomas rusiak och ken ring:)

Inga kommentarer: