måndag, april 27, 2009

meramusik.

jag har många låtar jag gillar nu alltså.
utan musik så vet jag inte vad jag skulle ta mig till, så fort jag kommer hem så slår jag på spotify. jag blir galen om det är helt tyst i lägenheten. det känns som att det blir lite tryckt stämning som de kan bli med vissa männískor ibland.
därför kan jag inte sluta lägga upp youtubeklipp lite då och då.
dagen till ära blir det tå låtar idag.
aldrig riktigt förstått de speciella med erik hassle, men jag vet att jag gillar den här låten, och videon dessutom!

också äre lady gaga - poker face fast i en annan version.


nu ska jag gå och baka chokladbollar tills 19års firandet imorn och nyss så har jag färgat håret :) på torsdag är det 50dagars studentfesten och är det fint väder så blir det lite grillning och så innan -mysigt!!
chokladbollar var det ja!

1 kommentar:

LeeLoo systeryster sa...

snart snart är det grattis, grattis till dig. Hörs om det pöss