måndag, december 12, 2011

Thailando

Nu ar vi antligen i efterlangtade thailand, kanns som att komma hem pa natt satt. kan iochforsig beropa att vi mott upp amandas familj o co ett par dagar :)
Jag ar helt frisk och amanda ar nastan helt frisk sa nu ska vi val antligen fa njuta! Efter en resa pa ca 24 timmar fran vietnam med 2 mellan landningar och massa vantetid (flygtiden sammanlagd var endast 3timmar ungefar) sa motte vi upp dom i Patong och sov dar i tva natter. idag tog vi farjan till phi phi, det ar ju sa himla mysigt har!! langtar redan tills vi ska fira nyar har med anna och johan. vi som tyckt att vi haft otur med sjuka pa var resa sa har anna BRUTIT BENET! stackarn!! ligga med gipsad fot i denna varme och inte kunna bada nar man vill maste vara det varsta! uscha :(
Glomde saklart kamerasladden nu sa det kommer bilder senare :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

men gud vad jobbigt med så mycke väntetid skulle aldrig orka de ja men nu är ni ju framme iallfall underbart :)

Anna sa...

Foten bara! Har himla tur som har Johan med mig, idag lyfte han i och ur mig i poolen sa att jag fick svalka mig! haha. Ser fram emot att traffa er!!