måndag, maj 03, 2010

en vecka + två dagar

måndag igen och det har bara gått lite mer än en vecka, känns som minst en månad!
jobbade fjärde dagen idag, vi var ledig i helgen. Jobbet är sådär, rätt tråkigt men säsongen har iofs inte börjat än heller så.. får se om det blir bättre annars kanske vi drar in till ayia napa och letar ett roligare jobb ;)

vi börjar med onsdag min stora dag! :D
jobbade första dagen och det gick helt okej, första dagen är väl nästan aldrig så rolig när man inte kan nånting. man känner sig mest ivägen.
efter jobbet när jag kom hem så möttes jag av världens sötaste sambosar som hade ordnat kalas för mig, tårta och ballonger och en engångskamera i present! den användes flitigt under kvällen så ska framkalla den rullen sen.

eftersom det var jobbdag dagen efter så drog vi inte in till ayia napa utan gick till trogna greenery där djn o alla sjöng för mig och spela min favorit låt Needles and pins - Smookie! :D Fick också det äckligste drinken jag smakat på men fin och stor var det.


torsdag och fredag jobbade vi bara och tog det lungt och laddade för den lediga helgen. på lördag åkte vi in till ayia napa och åt på restaurang och festade lite. det visade sig att sprit är VÄLDIGT billigt här, det är farligt billigt alltså!
söndagen var mindre rolig, då låg vi alla döda i sängen i stort sett hela dagen!

idag var det jobbdags igen 17-22 var det sagt men en minut i ringer chefen och säger att vi ska ha öppet till 23. Han har sjukt bra framförhållning eller hur;)

Internet börjar lagga här nu så lägger upp mer bilder nästa gång;)
ni kan läsa dom andra tjejernas bloggar också:)
Min Maja från sundsvall - http://magnussonmaja.blogg.se
Sofia från Malmö - http://fiabengtsson.blogg.se
Malin från Piteå - http://hejmammajaglever.blogspot.com

1 kommentar:

LeeLoo sa...

Åh vad FIN du är!