söndag, oktober 07, 2007

all week long.


nej nu har jag legat på latsidan ett tag.. men en snabb summering sen senast, förra helgen var vi på återträffsläger men våra första kon-fisar *hihi, nej konfirmander, förlåt. det var jätte mysigt, alla har blivit så stora på bara ett halvår. I måndags for min kära familj till Teneriffa och steker på, under den varma varma solen som är dubbelt så nära huden där än här i kalla kalla Sundsvall..vill man slippa alla hudsjukdomar så stannar man hemma. -som mig:f Och i tisdags var jag, amanda och anna på en förhandsvisning av den otroligt bra filmen Stardust *(folketsjubel!). En film som VERKLIGEN tilltalar mig(sarkasmen kokar över:|), mitt i allting så kommer ett flygade skepp, i himlen -bland molnen. Så verkligt att jag drömde att jag var i det skeppet natten efter. wow (gör den ökända jd blicken). I onsdags hade vi våra nya kära konfirmander, jag kan typ ett namn hitills vilket känns jättebra eftersom allt blir så personligt då liksom. I torsdags var jag bjuden på middag hos mormor och morfar tillsammans med mina kusiner och mostrar o morbröder. fick megagod mat -slapp ju laga mat själv :) sedan pluggade jag eller nått. Och i fredags var jag och mina kära vänner på stan och letade present åt annapanna, hittade tillslut en jättebra present! ansiktsbehandling, med massa saker som ingick. på kvällen såg vi på film hos amanda. Igår var det Parthey som gällde, Anna17år+Jagensamhemma=PARTY! Först lagade och käkade jag, Jossa, Amanda och Anna middag. Sen droppade det in lite folk och sådär. hände en massa saker, hade iallafall jättetrevligt. det blev sent, kom i säng strax före 4 nångång. Bjuder på lite bilder också :)

Inga kommentarer: