torsdag, oktober 25, 2007

multibajs.

Snoozade 45min för länge imorse. Halvsov på vägen till stan. Städade och bar massa saker hela förmiddagen. Halvsov halva lunchen. fortsatte med bärandet även efter lunchen. På bussen hem var jag som i en bubbla, helt slut. Lyssnade på musik, kom i en annan värld. och på bara nån minut så var jag hemma, tror jag somnade eller så kopplade jag bara bort allt.
Målade en massa när jag kom hem, lister och trösklar och väggar. åkte ut på ikea och köpte fotoalbum, lim och silverpenna. Så jag kan sätta in alla mina kort och skriva fina texter brevid med silverpennan.
Sedan åkte jag ner på wayne's med amana och josefin, det var mysigt. Det var minst två veckor sedan vi träffades senast, det är nog rekordlänge!
Köpte en "multihängare" på ikea också, har nu hängt upp alla mina sjalar i den.

Backing away from the problem of pain
You never had a home
You've been misguided, you're hiding in shadows for so very long
Don't you believe that you've been deceived
That you're no better than
The hair in your eyes will never disguise
What you're really thinking of
(Anberlin-The unwinding cable car)

Inga kommentarer: