tisdag, oktober 09, 2007

giffkaffe och 13års ångest.

Andra dagen på praktiken gick också bra, har suttit och kollat på youtube idag -mohaha. vilken nytta vi gör va :)
snart kommer mamsi och papi hem, måste städa verkligen! dammsuga, tvätta, diska. ojoj hur ska jag hinna med allt. tvättar en maskin nu. har typ tre kvar.. sen ska allt strykas och gud vet vad.
Har precis frysit häcken av mig på giffarna med Amanda, men dom vann, det var kul! :) Innan det bjöd sofie mig på middag, kinamat MMmmm! hon är så snäll. också fick jag en jättefin kofta av henne, en stickad mysig. återtack.

Läste precis annas blogg om att det bara är 13 år kavr till 30. tänka sig! på 13 år ska jag ha hunnit med att ta studenten, resa runt, veta vad jag vill bli och då kan jag skaffa ett stabilt jobb som jag trivs med, skaffa en händig karl som kan bygga upp värsta lyxvillan som jag sedan kan inreda med pengar från vår delade och stabila ekonomi. osv osv. uscha, vill inte tänka på det någe mer nu.

Och just ja! Jag tycker att ALLA borde börja gå på Pipeline, det är über mysigt där!

Inga kommentarer: