söndag, november 18, 2007

7 sanningar om mig.

blev utmanad av anders, vet inte vad jag annars ska skriva idag här så:
  • jag är lite pryltokig, jag köper saker fast jag inte har råd till det, och jag ångrar mig nästan alltid. fast då är det redan försent.
  • jag älskar att städa.
  • när jag är ensam eller sitter på bussen slår jag ibland på westlife's "I'm never gonna say goodbye" (ja jag har den tom på mobilen+ipoden)
  • jag har lätt att gräva ner mig.
  • för mycket snack och för lite verkstad.
  • jag är mer pojkflicka än jag själv vet tror jag.
  • jag kan spela teater när ingen ser på!
Jag utmanar den som vill! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

that is so unbelivable true...och du kunde ha skrivit istället för "gillar att städa" så kunde du skriva "jag är halv pedant" ;D

Anonym sa...

jag kan intyga det där med teatern!!