torsdag, november 29, 2007

förraåret.

nu är jag frisk så idag var jag i skolan. trots att vi bara gick halvdag, det kändes som en hel vecka. det var två kvinnor som pratade på storsamlingen om nått fack-grejs (vet man ens vad det är?näe!) dom pratade iallafall på i typ 25min och dom pratade huuuuur segt som helst. Så man såg massor gå därifrån allt eftersom. dom som inte vågade gå därifrån (som mig, fegis som jag är!) pinade oss gäspande igenom allt babbel.

jag bjöd hem johanna på middag :) det var trevligt!
sen skulle jag egentligen vara med jossa men eftersom att hon skulle ut o övningsköra först så tänkte jag att jag kunde följa med johanna på ku. (slutade med att jag aldrig var med jossa :( men vi får träffas i helgen eller nått!)
På ku träffade jag Can och vi pratade på om massa minnen och om julen förra året, alla övernattningar och allt skoj. bland annat om julkvällen när vi hade julspecial! (ni som var med kan ju dra på smilbanden lite)

detta var förövrigt den unika "affischen" inför denna kväll, det är jag och amanda som gjort den förövrigt. gud vad estetiska vi är!! ;)

förresten, mamma har satt upp alla ljusstakar mm idag! :o

1 kommentar:

Anonym sa...

"åh, är det jag denisé eller känner ni nån annan denisé? :) jag kommer lyssna repeat på låten en timme frammåt iallafall, snygg bild! :) /"deniseannaskompissomvarmedhennepåidamaria" hihi."

Hej! Jag TROR att det var Du denisé. Haha. Om det var med dig som Anna N hade pratat om den här låten med. Men egentligen, sprolla, du får köra repeat i allafall om du vill :) Haha. Tack!