torsdag, november 08, 2007

tomatooee

jag testade ståsolariet igår, trodde inte alls att jag skulle få nån färg på dom där fjuttiga 7minuterna. men färg fick jag, jag blev en tomat! och idag ska jag och maja upp o prata på storsamlingen (hela skolan).. då kommer alla tro att jag är knallröd för att jag tycker att det är pinsamt att stå där, och alla kommer viska till sin kompis som sitter brevid "vilken färg är brandbilen" eller nån annan ful kommentar. också kommer alla gå och viska om det så fort dom ser mig i korridoren och jag kommer bara vilja dö.
om jag ändå hade haft lite vitt puder hemma, då skulle ja kunna sminka mig till en sån där söt kines som är med i gwens alla videosar.

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHAHAHA! Alltså Denisé, förgyller du mina mornar eller? Ja, jag tror det! =D