tisdag, november 13, 2007

köttkött och kötta på.

dagarna går för fort för att jag ska hinna utnyttja dom. har massor av skolgrejer att ta itu med, men det gäller bara att komma till skott. igår somnade jag när jag precis tagit fram alla papper. idag har jag inte varit hemma något förrän nu. och imorgon ska jag jobba på pipeline. möjligtvis att jag hinner på torsdag fast då ska jag klippa och färga håret, förhoppningsvis:) på fredagar pluggar man inte, och inte heller på lördagar. söndag är det enda och sista dagen..måste ta mig i kragen nu!

det är nu vår femte och sista vecka på praktiken, känns lite tråkigt. men det blir däremot nog den roligaste veckan! vi har två till praktik elever den här veckan, två 9klassare. vi har fått i uppgift att köra lite med dom, så dom får skura och bära grejer medans vi sitter på en pall och pratar skit och skriker åt dom. den här veckan blir en glassvecka där känner jag.
på lördag är det en välgörenhetsgala för drakstaden på pipeline. kristet utseende har gjort ett sammarbete med drakstaden och har bla spelat in några engelska låtar, gjort en skate-video (om jag fattat det rätt) mm. och dom kommer spela på lördag på pipeline, det kostar typ 100 spänn LÄS MER HÄR! Då ska vi iallafall jobba :)

igår kunde jag verkligen inte somna eftersom jag sov 2½ timme när jag egentligen skulle ha pluggat. så jag slog på ett prison break avsnitt (femte, som ska visas på måndag) som jag laddat hem. Det var så himla spännande så jag var tvungen att se det sjätte också .. och det sjunde.
sen låg jag och vred och vände mig, tills jag la mig med huvudet vid fötterna. då somnade jag.

ska försöka sova nu, godnatt!

*ett tips för att inte missa nån störtskön konsert är att anmäla sig till nyhetsbrevet!

Inga kommentarer: