torsdag, november 01, 2007

geniknülar.

Igår var planerna att vi skulle gå på bio och utnyttja studentrabatten, (60kr för en film!) men vi var på tok för trötta så vi myste framför teven hemma hos anna istället. Jag som har gått och blivit en datanörd (hur kan jag allt egentligen frågar jag mig själv ibland:S) fixade så att anna äntligen kan ladda hem annat än bara låtar. Fixade med några bekantas bredband häromdan också, installerade det o grejja. Jag blir imponerad på mig själv att jag är så duktig faktiskt eftersom jag aldrig förr gjort något liknande.
Tillbaka till gårdagen så skulle vi baka kladdkaka till grey's anatomy, den blev inte alls god, såsig i mitten och svart uppepå. vette tusan vad vi gjorde för fel!
Efter grey's kom matte och ante upp, ante som fyllde år igår har gått o blivit bortskämd. Alla hans kläder är numera från Carlings, okej det är inte jättedyrt där, han hade kunnat vara en DG-bortskämd kis men det är ju ändå rätt så dyrt där:) Vi såg fråga Olle och pratade oss igenom HELA avsnittet så vi missade allt, när olle var slut blev det knäppt tyst.. så spelade vi geni, och det är ju mitt absoluta favvospel så fär fick jag chansen att visa vad jag gick för. kunde alla frågor utantill, alla bara satt o gapade och jublade och gjorde vågen åt mig:)
nej denise, dör högg du i sten. jag är kanske den mest oallmänbildande männisiskan i.....min gemenskap iallafall. Jag satt tyst i stort sett hela spelet tills jag skulle få läsa frågorna ett tag, då kapar dom mitt tonfall totalt så jag fick bara läsa två frågor.

sen åkte vi ner på max för matte och ante var hunriga

-erkänner här och nu att jag är sämst!

idag ska jag ner på stan med amanda och jossa, frulle nu. lite bilder först!
josefin innan biljarden häromdan:)

amanda i musche(stavning?) också kan man skriva på henne!


1 kommentar:

Anonym sa...

dom där sexiga bilderna vill jag också ha! send it too me baby