lördag, november 17, 2007

tragigastehumorn

jag vet jag har sämst humor men jag den här veckan har vi pratat en massa om skämt som är så dåliga att dom är rolig.
-Det var en gång tre verktyg som satt framför tvn, en såg.
(sen en massa jag inte vågar skriva här, för att jag kanske blir anmäld:| vet inte riktigt hur långt ett skämt får gå.)

Nu har jag städat och rensat den större delen av förrådet och tryckt in allt i ett annat förråd. fast där sorterade jag också och fick ordning, så att det inte är kaos där. Nu är mitt förråd/garderob snyggare än nånsin. inte riktigt men ska upp med lite drapperier o sådär så är jag nöjd sen.
jag måste möblera om i mitt rum -igen. jag trivs inte med den här möbleringen, det enda problemet är att jag nyligen köpt kanske världens tyngsta och svårflyttade byrå/tvbänk så jag klarar inte av det själv. måste först bara komma på en bra lösning på hur jag ska möblera denna gång.


jag och maja på besök på kårhuset.

Inga kommentarer: