torsdag, januari 24, 2008

dagar.

igår var vi på hedbergskas vårshow, den var inte alls lika bra som jag hoppats på. det var nästan bara dåliga låtar, jag hoppas verkligen inte att dom får välja låtar själv för isåfall har dom jävligt dålig musiksmak. innan det klippte maja page som blev svinsnyggt! sen var vi i lägenheten och mätte massa väggar o grejs så vi kan börja planera lite. jag måste kolla på tapeter, eller färger jag vill ha iallafall. mitt rum är just nu gammeldags, det är fula blommiga tapeter. sen drog vi på vårshowen. idag har jag massor att göra, ska uträtta lite på min "att göra lista" redan nu. får se om jag hinner göra allt.

skönaste låten spelas just nu: advance patrol - välkommen till malmö

2 kommentarer:

Anonym sa...

synd att du inte gillade showen, men alla tycler ju olika :) showen vär tänkt som en resa genom tiden, så det var ganska många gamla låtar. Och dom flesta låtarna ger lärarna förslag på. Tänkte bara svara på din fråga. / en estetare

Denisé sa...

självklart, jag hörde jättemånga som tyckte det var bra. men det var inte så många låtar som jag gillade. tack för svaret på frågan! :)