onsdag, januari 02, 2008

NYÅR 07/08

Nyår var nog årets bästa dag.
Lagade en riktigt fin 3 rättersmiddag hemma hos Mattias tillsammans med Anna, Amanda, Josefin, Sebastian och Linda. efter middan drog vi igång party stämningen med spel, lekar och ännu mer party. mitt i partyt droppade andreas och rasmus också in.
Jag var på mitt bästa partyhumör nånsin tror jag, anna tycker iallafall att jag borde få "2007 års humorpartyanimal" priset. (läs recenssionen själv) hihi.
Ett minus för kvällen var att jag var lite sjuk, hade kanske världens hesaste röst och fick hostattacker lite då och då. Men ett plus var att jag hade kanske världens fulaste skratt, man skrattade åt mitt skratt.. så fult var det. tänk er en 14åring som är i målbrottet och skrattar samtidigt som han drar sjutton pubisar blandat med en 70årig gammal tant som rökt sönder rösten och försöker skratta.

Tolvslaget firades nere i hamnen med champagne och champagneglas för 1kr från ikea. Träffade på kusinen o lite annat folk där nere, sen drog vi upp till matte igen med ett gäng till. till slut var det sovdags för oss som var kvar. Blev en trång natt i dubbelsängen där vi låg ihoptryckta, finns det hjärterum så finns det stjärterum!


D:Du är trött va?
Jag ser det på din stjärt...

Den liksom "jag vill sooova"


D:Min pappa ringde..
A:Vad ville han då?

D:Äh, han ville väl hälsa glad sommar eller nått

Inga kommentarer: