måndag, januari 28, 2008

måndag

jag var nära att stanna hemma idag, jag var så sjukt trött när jag vaknade så det var så lockande att bara ligga kvar i sängen nå timmar under täcket och mysa. men med lite vett i huvet tog jag mig upp ändå..
och jag som såg fram emot att se serien 2900 happiness som börjar ikväll. men jag får nog ta att ladda hem den, för har ledarutb ikväll. och till helgen ska vi på det avslutande lägret, längtar verkligen inte med tanke på att jag hellre skulle vilja följa med maja till ramsele där hon ska firas igen.menmen.

igår var jag och tittade på när mitt gamla lag mötte h-sand. eller mitt gamla o gamla lag vet jag väl egentligen inte.. det är inte så många kvar nämligen. jag är så otroligt sugen på att börja igen, speciellt när man kollat på tvn senaste veckan. men jag vill ju tillbaka till laget och spelet vi hade då. så det blri nog aldrig av det där.

Inga kommentarer: