onsdag, januari 30, 2008

jag mår så himla bra.

igår shoppade jag och jossa lite. såg att det var rea på indiska och när vi kommer in så ser vi att det t.o.m är HALVA reapriset! hur bra var inte det då? så vi plockade på oss massor av grejer och begav oss til provrummet. ibland är jag en höjdare på att handla alltså, jag fyndade både kläder, massa smycken och en vas eller vad man ska kalla det för. var också väldigt nära att köpa två sjalar, men då gnagde min mammas order i mitt huvud om att jag inte får köpa nå fler sjalar. och egentligen behövde jag kanske inte dom, men jag har faktiskt ingen grå sjal. av alla 30 så har jag ingen grå -det är sjukt.

när jag har fått lön och fyndar en massa blir jag glad
när maja fyller 18 och bjuder henne på tårta som jag, rebecka och amanda bakat så blir hon glad, och då blir jag glad av att hon blir glad
när man lyssnar på bra musik blir jag glad
när pappa bjuder mig på kinamat en grå eftermiddag som denna blir jag glad

när pappa sen ringer och säger att vi fått den superduper fina lägenheten i bosvedjan
BLIR JAG JÄTTEGLAD!

.........därför är jag glad idag :)

Inga kommentarer: