torsdag, januari 31, 2008

fyndmys.

jag vaknade imorse med världens huvudvärk och var svintrött men var tvungen att pallra mig till skolan eftersom det var körteori klockan 9 -och det kan man inte missa. efter den åkte jag hem för jag stog inte ut med min huvudvärk, och var väldigt trött :P efter det kom jossa hit och pluggade lite. lagomt till middag blev vi svinigt sugen på pizza så vi gick ner på cleopatra o käkade.
vi såg att erikshjälpen hade öppet så vi tänkte att vi kanske kunde gå in och fynda något. vi var lite skeptisk..
men dra på trissor! jossa fyndade två snyggiströjor som såg helt nya ut för 78kr (tillsammans) och jag slog till på fyra väskor och två vaser, eller inte vaser, mer prydnadsflaskor. sånna dära stora mjölk glasflaskor som man hade förr i tiden.
nu ska vi mysa framför tvn.

Inga kommentarer: