fredag, januari 11, 2008

sjal-oman

rebecka frågade mig idag hur många sjalar jag egentligen hade, eftersom att jag hade ännu en annan sjal idag..
jag började fundera.. och kom fram till att jag inte hade nån aning, så jag sa det; att jag skulle räkna när jag kom hem, och i min hjärna gissade jag på 10-15st kanske. så fort jag kom hem så räknade jag mina sjalar, gisssa hur många det var? GISSA?! eller tänk lite iallafall.. för nu avslöjar jag det............................................................, 30st hänger just nu i min garderob, plus att jag har några fåtal uppe i hallen. alltså hur kan man ens ha så många sjalar?! i just don't get it..

2 kommentarer:

Anonym sa...

det är typ 95% fler än vad jag har, gumman :) haha, men du är verkligen kär i dina sjalar.. och jag är kär i dig! hihi. pussis

Anonym sa...

Du är galen :o Fast du passar ju så bra i sjal, så fortsätt handla dem du. Bättre vara beroende av sjalar än av sprit - eller hur?