tisdag, januari 15, 2008

rubrik

igår var en mysig dag, for hem till brorsan och johanna efter skolan för de ville att jag skulle möblera om deras lägenhet för dom hade idétorka. :) självklart ville jag det, vi möblerade om och blev bjuden på middag. sedan bestämde jag och johanna oss för att baka en kaka, blev bananpaj. jag vet det låter verkligen inge gott, men det var det faktiskt. emil kom förbi, det blev ett litet syskonmöte. kul att träffa han nångång också:)
kattvakt är dom också, en jättefin tjock, svart katt.. synd att jag inte tål katter bara. nu, dagen efter känner jag fortfarande av det.. det sitter i, hatar det. jag vill också kunna ha en katt. men det är bara att "in-se-fuck-tum" (med rörelserna, gud va cool man tyckte att man var då man precis lärt sig det, haha!)

Inga kommentarer: