söndag, januari 06, 2008

vänner.

när vi slutade sexan var vi bombis på att vi skulle vara vänner hela livet, men det vi fick höra var bara: "nu när ni börjar på högstadiet kommer ni inte hålla ihop så länge till, där träffar ni nya kompisar som kanske passar er personlighet bättre." på högstadiet hamnade vi inte i samma klass, man skaffade några nya vänner..men hängde fortfarande med "bosvedjegänget". när vi sedan skulle börja på gymnasiet sa vi samma sak; vi kommer vara vänner hela livet. det man fick höra då var: "ja, så trodde jag med mina högstadiekompisar också men dom har jag inte ens nån komtakt med nu, på gymnasiet hittar ni er riktiga identitet och era riktiga vänner och splittras mer och mer"
nu går vi andra året och vi har inte splittrats, och är nog bättre vänner än vi varit förut. jag älskar mina "bos" vänner! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag säger bara: Hola at you baby! Vi har verkligen bevisat för alla hur starkt vi verkligen tycker om varandra =) I love you girls